Jag vet...

Hej!
Jag vet att jag är riktigt dålig på att blogga och jag skriver de i typ varje inlägg men antingen så har jag inte tid eller så glömmer jag bort se. Jag vet att glömma bort de låter konstigt men jag har oftast roliga saker att göra som gör att jag glömmer bort de. Men jag ska bli bättre med de och nu ska jag verkligen ta tag i bloggen igen. Igår var jag sjuk som jag även är idag, känner mig inge pigg och var inte de igår heller men mår faktiskt bättre idag. Vet inte om jag ska till skolan imorgon eftersom jag har feber idag men jag kanske ska gå om jag blir bättre imorgon. Igår beställde jag ett par nya inomhusskor till fotbollen eftersom jag har använt ett bar skor i typ två år nu och dom var dessutom för små. Men jag tyckte också att de behövdes. I helgen ska jag fråga om jag och pappa kan åka och köpa ett par nya benskydd till mig också. Eftersom han jobbar i Stockholm så kan jag ju inte köpa dom nu. Just nu tittar jag på barnprogram och bara chillar. Har inte ätit frukost än och åt inge igår heller men jag är inte hungrig så jag kommer antagligen inte äta något idag heller. Men hörs i nästa inlägg!

De är dom här skorna jag har beställt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0