Fotboll<3

Hej!
Idag blir det en fotbollskväll för mig. Då möter PSG-Tyresö igen fast nu har PSG hemma plan och det kommer bli ganska roligt, och även kosovare ska vara med även fast hon är skadad men hon kommer antagligen inte att spela hela matchen. Förra matchen hade Psg byte och jag sa hoppas inte Kosse (Kosovare) Satt jag och sa hela tiden och sen sa jag ´´Oh, det var inte hon för hon har inte numer 29´´ Sen kom jag på att det var ju hon som hade numer 29 och då vart jag ganska arg för dom hade vunnit om Kosse hade varit med. Idag har jag varit i skolan och på Jernvallen efter som vi hade profil idag. När jag kom hem ifrån det så lyssnade jag på musik och sedan la jag mig i sängen. Imorgon ska jag ju först till skolan sen ska jag träffa mitt lag i Alborgen så ska vi ha en avslutning, som jag inte gillar efter som jag inte gillar Alborgen och jag kommer säkert inte få va med dom jag vill och då blir det ännu mer tråkigt tycker jag. Men jag ska försöka ha roligt ändå. På fredag tror jag inte att jag ska göra något speciellt så det blir väll en slapp dag tror jag. Plus på fredag är det en vecka kvar tills jag fyller år, det ska bli jätte roligt. Men jag kanske inte hinner blogga imorgon men isåfall kommer det upp ett inlägg på fredag som det kanske gör ändå. Men nu ska jag ta och ladda inför PSG-Tyresö matchen så jag inte är allt för nervös inför den även fast det inte är jag som spelar så är jag riktigt nervös och jag vet inte varför. Men aja hörs i nästa inlägg. Puss hej leverpastej //bästa MOA
Gammal bild orkade inte leta efter en bra bild!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0