hos Agnes!

Hej!
Just nu sitter jag hos Agnes och hon tittar på film och jag kollar Facebook. Vi har tp as mycket godis. Imorgon ska jag inte göra något speciellt, skulle vart på Max cup men han skulle tydligen inte vara med på den så jag passade på att sova hos Agnes. Längtar sjukt mycket till nästa vecka. För då ska jag och mitt lag till Alborgen och ha roligt. Saknar allvarligt fotbollen as mycket, de går inte att beskriva hur mycket jag saknar den. Idag har jag och Agnes varit ute och knäpp kort med min kamera, tyckte själv att det vart bra bilder men sedan vad andra tycker vet jag inte. Tänkte visa lite bilder.
Var inte meningen att bilden skulle se ut så men det blev så ändå.
Ett kort på Agnes <3
Vi är så snygg!'
Agnes knäppte kortet!
Orkar inte lägga upp fler bilder kanske kommer fler i andra inlägg om jag har redigerat klart dom vilket jag inte gjort med dem här, men i alla fall ha en trevlig dag/helg hejdåå //Bästa MOA!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0