Förlåt förlåt förlåt...

Hej!
Jag är jätte ledsen att jag inte bloggat på ett tag men jag har inte haft tid och inte haft något att blogga om, men jag ska göra ett nytt försök att ta tag i bloggen igen. Men iallafall så var det jätte halt ute igår och jag och Alicia cyklade till skolan. När vi nästan var framme så ramlade jag för att de var. En isfläck just där jag cykla och där hon cykla men hon han reagera men de han inte jag. Så nu har jag blåmärken över typ hela mig och en stukad handled men den börjar bli bättre nu men igår och idag kunde jag inte sätta på mig jackan och inte ta av mig den heller. Men de är tur att de är vänster handen eftersom jag är höger hänt. Imorgon ska jag inte göra så mycket ha en slapp dag och bara ta de lugnt. Kanske vara ute och spela lite fotboll och bara njuta. Kanske kommer ut ett inlägg imorgon kväll men nu ska jag göra mina läxor så hejdå.❤️⚽️

Mina bästa förebilder⚽️👌💙💛


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0