Trött :P

Hej!
Just nu sitter jag hos Agnes och lyssnar på musik som är riktigt skönt att göra på morgonen när man vanknar, båda sitter vid datorn. Idag har vi inte något planerat kankse går ut och knäpper lite mer kort om Agnes vill. Idag vaknade vi klockan 08:38 exakt. Så jag är ganska trött även fast jag brukar vakna vid den tiden så är jag ovanlit trött. Dessutom vaknade jag med att jag hade ont i halsen som inte  var så roligt och det gjorde Agnes också så någonting måste vi gjort efter som båda vaknade med ont i halsen. Igår sa vi att vi skulle somna vid klockan sex på morgonen men vi somnade ungefär 23:30 så de vart inte som vi planerat. Nu ska typ Agnes spela sims kanske och kanske efter skulle vi kanske titta på film. Men vi hittar antagligen på något. Igår satt vi vid våra datorer sedan pratade vi och Agnes pratade nog med mig när jag sov för jag somnade lite då och då men jag hörde vad hon sa men jag svarade aldrig tror jag är inte riktigt säker men jag tror det var så i alla fall. Hoppas alla får en trevlig lördag för det kommer jag få. Puss hejdåå! // Bästa MOA!
 
Gammal bild sedan i sommras!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0