Söndag!

Hej!
Idag är det söndag och jag har inte gjort så mycket, det jag har gjort är att tittat på min brorsas innebandy match. Jag hatar söndagar men jag älskar dom också. Eftersom min syster och hennes barn kommer och det var liksom den roliga saken med söndagar men sedan den dåliga saken är väll att det är skola imorgon. Men jag gillar ändå skolan för då får jag ju va med mina kompisar. Imorgon har jag inget planerat så jag tror jag ska ut och träna. Men jag brukar oftast ångra mig precis innan jag ska springa. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är arg på dom som får följa med spelarna in på planen för det är en utav mina drömmar och därför är jag avundsjuk på dom som fått gjort de. Men men allas drömma blir inte uppfyllda. Snart ska jag äta sedan ska jag ut och knäppa mer kort, men hör sen i nästa inlägg // Bästa MOA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0