Kärleken till sporten⚽️

Älskar verkligen fotboll, jag har spela sedan jag började i ettan. Jag har alltså spelat i 6 år. När jag var mindre fick jag först börja spela med killar i typ ett år sedan vart de ett flick lag också. När de fanns ett flicklag också tränade jag både men killarna och med tjejerna för att jag tyckte de var roligt. När jag började i trean började jag ta fotbollen mer seriöst och träna mer. Jag älskar mitt lag otroligt mycket de är även dom som har fått mig att utvecklats så bra och att jag har viljan och glädjen till att göra de. Även om någon säger att jag är dålig kommer jag ändå aldrig sluta kämpa. Vissa utav mina kompisar säger att jag är lillzlatan och att jag snart är lika bra som kosovare, fast dom kan inte uttala hennes namn men ändå jag förstår ju vad dom menar. De är min familj, mina kompisar och mina lagkamrater som har fått mig att lyckas och att inte ge upp hoppet, utan dom vet jag inte vad som hade hänt, jag hade nog inte spelar fotboll iallafall.





❤️Love this sport❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0