Dagen efter!

Hej, idag är det dagen efter jag fyllt år. Jag fick väll inte allt det jag vela ha men det hade jag inte väntat mig att jag skulle få heller. Men iallafall så fick jag en Ipad med retina skärm den nyaste hitills, men det kommer kanske ut en i november. Men pappa beställde en varsin till mig och min brorsa, eller han sa till sin chef att han förkänade dom för att han hade gjort så många jobb åt honom och det gick han med på så dom kommer nästa vecka så vi ska hämta dom den dagen vi ska till stockholm eller om pappa gör det innan det vet jag inte. (Han jobbar i stockholm) Jag fick en tröja utav min brorsa och en annan tröja av min syster, Jag fick en parfym, chips, choklad, godis, 2300 kr och lotter. Jag fick fem lotter och jag vann bara 20kr men jag vann iallfall. Men det var ett par lotter som är svårare än andra lotter att vinna på. Men jag hade iallafall en bra dag, och nu hoppas jag att jag får ett bra lo, men min farmor och farfar var inte där igår för att min farmor var sjuk så jag kommer få en present utav dom sen också. Imorse nä jag vaknade kunde jag knappt prata men det är bättre nu. Asså jag har ingen aning om vad jag ska göra på lovet, jag är ju tråkig om jag bara sover. Men nu ska jag lyssna på en fotbollsmatch bara för att den inte visas på tv så måste jag lyssna på den på ''P4'' Men det går det också, det är sverige som spelar och då menar jag damlaget och inte herrlaget. Men hörs i nästa inlägg!
Min dröm är att bli lika bra som Lotta schelin (L8) och kosovare asllani (Kosse) på fotboll<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0