Hos .....

Hej!
I helgen ska jag sova hos min farmor. för mina föräldra är på min brorsas cup i örebro. Sen idag ska jag till min syster kanske. Igår var jag ju i skolan somvanligt, sen kom mormor och hämtade mig så att vi kunde åka dit där dom sov och där var ju min moster också. Vi hade en liten mys kväll. Vi åt pizza och maränswich (Stavning?) Sedan tittade vi på film. Efter skjusa mormor hem mig till farmor vid klockan tolv på kvällen, och ni tycker säkeret att jag är konstig att jag grinade mig till sömns för att jag saknade mormor men det gör man när man bara får träffa en speciell person, plus min moster och morbror för dom bor också i småland. Så jag träffara dom mellan 1-3 gånger per år. Så man blir ganska ledsen då när man vet att hon ska åka hem idag. Men orkar inte skriva mer nu, HEJDÅÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0