2 dagar!

Hej!
Idag har jag varit skolan som vanligt och haft profil på jernvallen, men jag var inte med för att jag hade ont ihalse och var förkyld och jag vill inte direkt vara sjuk på min födelsedag. Jag fyller alltså om två dagar och jag kan typ inte fatta det för jag har längtat så länge och nu när det är bara två dagar kan jag typ inte fatta det. Men vi har ju prov den dag och jag tror att jag kommer få ¨F¨ för att jag kommer tänka på min födelsedag och jag kan inte så mycket. Men imorgon ska jag damsuga mitt rum som jag skulle gjort idag och har forfarande tid med om jag skulle velat, men nu är det ju så att jag inte orkar det och då blir det ju problem. För jag är en sak som inte gör saker i onödan men det kan hända att jag gör det ändå. Men asså ni får komentera vad jag ska blogga om, omni kommer på något intressantare än vad jag bloggar om nu, för jag har absolut ingen aning om vad jag ska blogga om, men hejdåå!
 
KOSOVARE ASLLANI <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0