Elevensval

Hej!
Sitter och har elevensval i skolan. Har bild men min lärare är inte i det här klassrummet så jag passar på att blogga när min lärare inte är klassrummet. Idag som sagt har jag bowling men jag vet inte om jag ska gå för jag måste plugga inför nationellaprovet imorgon och jag har gjort ialla min axel som jag har skrivit i mitt förra inlägg. Efter bowlingen om jag ska gå så ska jag åka och handla typ sallad tills provet imorgon. Jag längtar absolut inte eftersom jag är sämst på no. SItter med Alicia och Agnes i soffan och Agnes håller på att göra en blogg. Nyss kom en lärare och tittade vad vi gjorde och jag typ skyndade mig och ta bort de och nu värkar jag se i syne för jag tror att det står en lärare bredvid mig men dom andra gör inte de. Okej men ska inte skriva mer nu så hejdåå bloggar kanske sen´:)<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0