:'(

Hej!
Sitter här och har panik jag ska komma på en låt på två dagar för min grupp på musiken är typ störd så jag vill inte jobba med dom. Idag har jag varit i skolan och nu chattar jag med Jossan och ska skriva ett mejl till min musiklärare. Imorgon har jag dans det ska bli kul fast jag har forfarande ont i axlen så vi får se hur mycke av dansen jag kan vara med på. Men ska gå den en snabbis i duschen sen ska jag laga mat och efter det ska jag skriva lite mer om samer som jag redan har gjort sen jag kom hem ungefär tror jag. Idag när jag rensade ur fickorna på min gamla vinterjacka så hittade jag ett par hörlurar som jag fick på en cup för ganska länge sen tror det var ungefär 2011-2012. Aa men ska inte skriva mer nu så byebye !
Så här tycker jag om min grupp på musiken!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0