One direction!!

Hej!
Asså jag fattar inte att jag värkligen ska få se One direction. Just nu sitter jag och letar skal som jag ska beställa och som jag ska ha på konserten. Hittade ett skal och då insåg jag att jag faktiskt skulle få se min älskling Harry styles och typ satt och grinade skit länge och bara tittade på en bild på honom det känns riktigt overkligt att känna att man ska få se dom. Det kommer vara det bästa som finns jag kommer nog aldrig glömma bort den dagen. (får jag hoppas iaf) Idag ska jag inte göra så mycket åka till några vi känner och bara umgås lite imorgon har jag träning ingen mitt på dagen. Men aja ska beställa skal nu så hejdåå<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0