Skolan!

Hej!
Just nu sitter jag i skolan och har tråkigt så jag passar på att blogga. 
Snart har vi bild och det ska bli roligt men idag har vi musik som jag inte vill ha eftersom
vi skulle skriva en låt men jag är i en egen grupp (Asså själv) och då fick jag några extra dagar på mig.
Efter skolan idag ska jag på bowlingträning ska bli kul men jag orkar egentligen inte bowla.
Igår hade jag dans och det var jätte roligt vi la på steg och jag dansar par med en som heter Hannah.
Ingen utav oss typ kan dansstegen så vi typ skrattar när vi gär fel!
Mamma köpte smink åt mig när jag var på dans bara för att hon tyckte att jag var blek i ansiktet och att jag behövde lite färg i ansiktet. Jag måste sminka mig till sommaren för då kan jag sola mitt ansikte brunt. Ska inte skriva så mycket mer kanske bloggar efter skolan eller efter bowlingen vi får se hur jag gör men.
Hejjdåå:)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0