Tjääna

Tjääna!
Idag har jag varit i skolan sen har jag bara slappat. Idag är det ju tisdag och då slutade vi 12:20 som vanligt. Senare  idag har jag dans ska bli kul fast jag inte har någon lust med det men jag gör det ändå för när jag väl är där så är det roligt. Men kan inte vara med så mycket för när jag gör något med min högra axel så får jag jätte ont jag tror jag antingen har sträckt mig eller så har jag fått en armbåge i axeln. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar på tv. Vi får se om jag bloggar efter dansen det beror på när jag går in i duschen och om jag inte ör för trött efter dansen men ja ska inte skriva mer nu. Puss Hej Dåå
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0