Tråkar!

Hej!
Sitter på mitt rum och känner mig ensam men jag orkar inte gå ner till resten av familjen. Idag har jag gott i skolan som alla andra dagar. Jag har också haft fotbollsträning idag och det var jätte roligt skulle nästan kunna ha träning i en vecka utan att sova för att det är så roligt. Imorgon skulle jag vara med en kompis men mamma sa idag att vi skulle åka och köpa Björn borg skor och sånna har jag vela haft jätte länge men jag lägger kanske ut bilder på dom imorgon när jag har köpt dom vi får se om jag orkar. Idag i skolan satt jag och Anna och tog typ 100 egopic. Vi hade iaf roligt tills lektionen började. Vet vad jag ska skriva men jag kan ju säga att jag glömmer ganska ofta att lägga ut ''Dagens insperationsbildä'' men det är för att jag inte kommer ihåg så ibland kan det vara minst tre gånger i veckan och i bland alla dagar i veckan det beror på om jag har tid eller om jag glömmer bort det. Nu ikväll ska jag duscha, sova och äta mat så är min kväll planerad. Känner att jag bara skriver lite saker nu men förhoppningsvis bloggar jag imorgon får se men aja hejdååå!                   //Moizz
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0