-_-

Hej!
Visste inte vad jag skulle ha för rubrik. Men idag har jag varit i skolan och vi gick efter schemat och det gick väll bra om jag säger så. Jag har också haft fotbollsträning och efter den var jag ute och sprang. Så jag har riktigt ont i mina fötter nu om jag säger så. Vi hade våran första idrottslektion och den var rolig faktiskt och jag har idrott imorgon. Imorgon går jag i skolan till klockan 15:05 och efter det ska jag väl kanske vara med någon kompis eller så ska jag titta på film och bara slappa. Asså förlåt för att jag är så dålig på att blogga men ska försöka göra ett inlägg varje dag och jag skriver om det blir ändrade planer och om jag inte har tid. ses i nästa inlägg alla läsare hejdåå<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0