äntligen!

Hej!
Äntligen har jag fått en långkläning som jag har velat haft ett tag nu, jag fick också två t-shirtar en vit och en svart. Jag och Anna tänkte gå på One directions nya film imorgon men det fanns typ inga platser bredvid varnadra så vi ska gå någon annan dag i stället. Eftersom jag inte skulle på bio så har jag och mamma planerat att åka till valbo imorgon igen för att kunna gå in på mer affärer och handla mer saker, vi handlade bara lite saker på H&M och vi var intre ens in på alla affärer. Jag har också färgat håret idag och då menar jag färgat inte tonat. Jag färgade det mörkaste bruna nyansen som finns, men nästa gång kanske jag ska färga det rött vi får se, men det blir svårare om jag vill ha en annan färg sen, men jag har inte bestämt mig än, en då så. De var väll allt jag hade att skriva hejdåå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0