Jägarstugan.

Hej!
Vi börjar med gårdagen. Igår var vi till Jägarstugan och allt blev kaos. Först var de inte så farligt sen började alla byta sovplatser och allt och sedan vart alla osams och inget vart som de skulle. Men iallafall så spelade vi kubb och sånt, Sen åt alla förutom jag och Tovs för vi var inte hungrig så vi fick äta lite senare. Jag kommer inte ihåg om de va innan vi åt eller om de var efter vi hade ätit, men iallafall nu kommer vi till de roliga, Hanna skulle gå över ett rep som också finns i Högbo. Men när hon hade gått till helften så hade en annan gått över och hoppade ner på backen så att Hanna tappade balansen och hängde i de övre repet och sedan släppte taget, men de roliga va att hon hade vanliga kläder inte badkläder. Sen när vi skulle sova gick brandalarmet och man kunde knappt andas, så jag och Tova böt stuga där man kunde sova utan att typ dö. när vi vaknade imorse va typ alla förkylda och hade ont i halsen och då var jag en utav dom. Just nu sitter jag och skriver med Tova på Kik och och några andra. Sen har hon blivit sjuk som jag inte vill, asså Tova. Ska typ äta kebab nu, så skriver sen hörs i nästa inlägg<3<3<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0