Sjuk...

Hej! 
Har alltså blivit sjuk, som jag inte ville eftersom jag har match på söndag och då kommer damlagets tränare och tittar och då måste jag vara 100% frisk men det kommer jag antagligen inte vara men jag ska försöka att bli bra tills dess. Sen jag kom hem har det bara varit en slappdag och kommer säkert bli lika imorgon bara att jag ska gå på ''THIS IS US'' av One direction imorgon och de kommer bli jätte roligt hoppas jag. Asså dom blåa vann på fångarna på fortet men dom var inte värd de för dom fick en eller två nycklar så nu är jag arg över de. Men hoppas att mitt skype har laddats ner snart så jag kan skypa med folk när jag är sjuk inte bara sitta och stirra in i kameran, men hörs i nästa inlägg puss och hej leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0