Yes

Hej!
Sitter just nu och laddar ner skype och lyssnar på musik. Idag kommer Liam, mitt lilla hjärta. Idag har jag varit med Anna och vi har varit på stan och sånt men vi har i alla fall haft roligt, de är väll de ända ni behöver veta. imorgon börjar helvetet ige. (Skolan) Helgen borde vara mycket längre tycker jag den har typ gått på en minut för mig. Igår spelade jag match och det gick väll inte så här jätte bra vi förlorade med 5-1. Men vi hade i alla fall roligt, men vi hade mycket skador och tillslut hade vi inga backar kvar så vi fick spela hela matcher, fast det brukar jag ju göra varje match ändå. Men dom som inte brukade de fick göra de nu. Men aa, hörs i ett annat inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0