Tjääna:)

Hej! Men 
Jag har bytt blogg igen för jag trivs bättre på blogg.se än vad jag gör på alla andra blogg hämsidor. Men idag har jag inte gjort så mycket jag har varit i skolan till tjugo över tolv för då slutade vi. Nu sitter jag här men klockan sju ska jag på dans ska bli skit kul fast jag är förkyld och har varit de i snart fyra veckor men  ni ville veta. Men det kommer nog komma ganska mycket inlägg efter som jag har blogg.se appen och då kommer jag nog blogga på rasterna i skolan. Idag fick vi pannkakor, sylt och grädde i skolan. Det stog att man fick ta en sked med grädd. Men en från förskoleklassen tog sju åtta skedar med grädde så jag Anna och Jossan sa jaha fick man inte bara ta en sked men tydligen fick förskoleklassen ta mer efter dom inte sa något. Men känner att det vart ett ganska långt inlägg men ska sluta blogga nu göra något vettigt. Men hoppas ni fortsätter läsa min blogg:) Puss på er alla bloggläsare:)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0