Sjuk...

Hej!
Typ ligger och hostar ihjäl mig för jag är fortfarande sjuk som jag har varit i ungefär tre dagar snart. Väldigt jobbigt ska ni veta.Nu ligger jag och chattar med Anna och tittar på tv. Ska inte göra så mycket idag skulle haft träning idag men eftersom jag är sjuk så får jag inte gå för då kan jag smitta alla andra och jag kan hamna på sjukhus eftersom jag har ont i halsen och då är de ju farligt att träning. Men jag kanske ska titta om jag får och om jag orkar för de är inte säkert. Ska stänga av datorn nu men kanske slänger upp ett inlägg senare idag. puss hejdåå!
En bild som jag knäppte nyss. Jag vet att jag är jätte ful.


Kommentarer
Wilma

Du Moa, tyck inte att du är ful, du är jättevacker och söt du får alldrig säga något sådant igen, älskar dig´!// Wilma

2013-03-22 @ 20:32:23
URL: http://smalldiary.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0