Sorry!!

Hej!
Föelåt att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft tid eller så har inte mitt internet fungareat bara så att ni vet. Aa nu sitter jag och lyssnar på Ulrik munther och halft sover. Fast jag har redan hunnit sovit sedan jag kom hem för jag var så trött. Aa men ska inte blogga mer ska snart på dans eller de är många timmar kvar men jag ska möta en komips vi fem sen ska vi va tills vi ska på dans. Aa men kanske bloggar sen om jag orkar och om jag har lust. Sen efter jag har varit på dans ska jag titta på 112- på liv och död. Det programet är bäst eller familjen annorlunda ligger väll först men jag har inte missat ett ända avsnitt av 112-På liv och död men känner att jag har skrivit ganska mycket nu men aja ses sen när jag bloggar puss och hejdåå:)
Football is my life<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0