Hemma ....

Hej!
Idag är jag hemma från skolan som jag även var igår, för igår var jag magsjuk och då måste man ju vara hemma en extra dag så man vet att man är frisk. Idag känner jag mig mycket bättre och kommer följa med på skolresan imorgon som jag trodde att jag inte skulle orka med men om jag mår såhär imorgon så kommer jag orka. Idag sak jag till valbo och köpa någon klänning och även testa att gå runt ett tag så att jag vänjer mig tills imorgon så jag inte bara ramlar ihop imorgon för att jag inte har testat gått en låg streka. Jag känner jag börjar babla på lite nu bara men jag kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon när vi sitter på bussen. (Från mobilen) Men orkar inte blogga ska gå ut och sola tror jag och äta lite frukost Hejjdåå
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0