Magic of dance!

Hej!
Idag kommer jag inte blogga nå mer för att jag har ''magic of dance'' och det ska bli jätte roligt faktiskt. Men vi är 13 av 30 i våran grupp så vi måste vara där tidigare för att prata om vart vi ska stå och sånt. Det kommer iaf bli bra tillslut. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara i skolan som jag är nu. Jag slutar tjugo i tre och jag har magic of dance klockan fyra i Gävle så jag kommer få skynda mig jätte mycket om jag säger så. Det slutar vi tio ikväll tror jag om jag har rätt. Immorgon ska jag praoa på Solgården (det är ett dagis för er som inte visste) Och jag vet inte om jag får mat där eller inte. Men det kommer bli roligt jag börjar halv nio och slutar typ vid fem eller vid tre jag kanske hoppar över träningen om det är så för den har jag ju varje vecka ,men vi får se hur jag gör. Men orkar inte blogga mer ska försöka få ut mina LATA kompisar i solen men vi får se hur det går men aja hejdåå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0