One direction:)

Hej!
I onsdags var jag på One direction och det var skit roligt det är det bästas som har hänt mig i hela mitt fucking liv. Jag skulle värkligen vilja göra om det men få träffa dom är min största dröm nu de skulle vara så jävla fucking roligt. Vi kom hem ungefär 2 på natten. Dagen efter sov jag hos min farmor tills idag alltså. Vi har spelat fia med knuff och mycket mer. Det är det vi gör när vi är där och det är alltid lika roligt att göra det för det är speciellet när man gör det med henne. Imorgon har jag min andra fotbollsmatch för säsongen och det är mot SIF och det ska bli roligt fast jag måste ta det lungt bara för att jag har ont i halsen och egentligen får jag inte vara med för min pappa men jag tänker vara med endå. Jag känner att jag bara pratar om tråkiga saker. Men kanske lägger ut bilder på vad mamma köpte åt mig i ullared och en tröja som jag köpte på Hollister. Men aja ses sen då hejdååå<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0