SIF-STENSÄTRA

Hej!
Idag har jag haft match mot SIF gick ju sådär vi förlorade med 2-1 men vi kämpade så bra vi kunde. Vi hade iaf roligt. Före det var jag och pappa och handlade och jag fick en LOKA ice cream och den är jätte god. Imorgon ska vi fira mamma och det ska bli roligt bara att jag måste städa mitt rum nu och det är det värsta om jag säger så. På måndag ska jag inte göra så mycket tror jag eller jo jag har träning men på tisdag ska jag bara hadet chill. Imorgon har jag oxå dansuppvisning som jag inte ser fram emot så mycket för jag har ont i foten och i halsen och är kanon förkyld och då är det inte så¨roligt att dansa om jag säger så. på onsdag ska jag oxå chilla och det är då jag antagligen bloggar om jag inte har tid före vi får väl se hur det blir. Men ska inte skriva så mycket mer nui så puss hejdåå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0