Ursäkta..

Hej!
Ursäkta att jag inte har bloggat över helgen men jag har inte haft tid med det. Igår hade jag första fotbollsmatchen för säsongen och vi förlorade med 0-1 (Vi hade hemmaplan) Fast vi kämpade bra plus vi mötte 98-99 så det hade kunnat ännu mer mål för dom. Men vi hade oxå skit många chanser så vi hade kunnat vunnit med 10-1 men men det var första matchen så det är bara tagga till, till nästa match mot SIF röd på lördag och det kommer bli skoj. Sitter här i skolan och typ dör för att jag har så ont i halsen. Imorse vaknade jag typ 07:25 och jag fick panik för att jag han knappt äta frukost. Nu sitter jag och typ har inget att göra och vi börjar snart. Idag när vi hade byt om till gympakläder så går vi till skolan och så säger dom att vi inte har någon gympalärarfe eller vikarie man bara '' Kunde ni inte ha sagt det lite tidigare så vi inte hade behöft bytt om'' Hejdåå
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0