Dålig uppdatering!

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men jag har haft träningar och fullt upp hemma men jag ska bli bättre på de. Det mesta jag gör på dagarna är att jag tittar på bilder på fotbollsspelare, lyssna på musik och träna. På torsdagar och måndagar kan det hända att jag inte bloggar eftersom jag har träningar då och jag har två timmar på mig att byta om och äta och komma hem från skolan helt enkelt. Just nu sitter jag och Sandra utanför träslöjde och vänter att vi ska börja, och nu kom Rama det var ganska skönt. Idag har jag träning med Skola Dm laget. Efter ska jag hem och sova, ja mitt liv består utav Äta, plugga, träna och sova. Fast jag sover mer än allt annat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0