Match!

Hej!
Idag ska jag ha match och jag är inte sådär jätte taggad om jag säger så. VI möter Hagaström på skogsvallen kom och titta om ni vill, den börjar klockan 17:00. Just nu sitter jag och skypar med Anna, Jossan och några till. Imorgon är de skola och jag har typ hundra läxor som jag inte har gjort som jag kanske borde göra snart, eller så gör jag dom efter min match, jag tycker de andra alternativet lät bäst. Imorgon har jag fotbollsträning och det ska bli jätte roligt, plus jag får ha min nya cykel till skolan. Den är rosa och jätte snygg, ÄLSKAR  den verkligen. Men dom i affären sa att den var lila rosa men den är rosa. Men ses i nästa inlägg, hejdåååå :)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0